- Ajuda
- Localitza la teva comanda
Localitza la teva comanda
Si t’has registrat
Accedeix a la teva Zona d’usuari. A “Les meves comandes” trobaràs totes les dades de les teves comandes i la situació en què es troben.
-
Pendent d’enviament: la comanda encara no ha sortit del magatzem.
-
Pendent d’estoc: hem sol·licitat l’article i te l’enviarem els propers dies.
-
Enviat. Ja hem lliurat la comanda a l’empresa de missatgeria.
-
Rebut. La missatgeria ens comunica que ja has rebut la comanda.
Des d’aquest menú també pots consultar els detalls de la comanda i descarregar-te la factura. Tindràs la factura disponible des del moment en què lliurem la comanda a l’empresa de missatgeria.
Formes de lliurament
Una vegada haguem lliurat la teva comanda a l’empresa de missatgeria, des de la teva Zona d’usuari pots fer-ne un seguiment i fins i tot triar altres opcions de lliurament.
Al menú “Les meves comandes”, clica a “Localitza la meva comanda” i accediràs a la web de l’empresa de missatgeria. Hi podràs triar l’horari per al lliurament al domicili o indicar que vols recollir la comanda a l’oficina del transportista, fixar una adreça alternativa o, en cas que aquesta funció sigui disponible, optar per la recollida a Parcel Shop.
Si no t’has registrat
Indica’ns el número de comanda i l’e-mail. Et respondrem tan aviat com puguem (en el nostre horari d’atenció al client, de 09.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 de dilluns a dijous, i els divendres de 09.00 a 15.00).