Cistella de la compra

{{ item.full_title }} {{ item.description }}
-
{{ item.quantity }}
+
Gratuït
0€
Subtotal
Cupó de descompte {{ cart.coupon_name }} x
{{ cart.coupon_message }}
Enviament exprés Enviament normal
Si arribes a 45€, tindràs la missatgeria gratuïta. Si no, pots tenir-la per 5€ o escollir l’enviament de 3 a 10 dies laborables, gratis per qualsevol import.
Total
Carro de la compra vacío Actualment no tens cap producte a la cistella de la compra. Anar a la llibreria.
  • Ajuda
  • Localitza la teva comanda

Localitza la teva comanda

Si t’has registrat

Accedeix a la teva Zona d’usuari. A “Les meves comandes” trobaràs totes les dades de les teves comandes i la situació en què es troben.

  • Pendent d’enviament: la comanda encara no ha sortit del magatzem. 

  • Pendent d’estoc: hem sol·licitat l’article i te l’enviarem els propers dies. 

  • Enviat. Ja hem lliurat la comanda a l’empresa de missatgeria.

  • Rebut. La missatgeria ens comunica que ja has rebut la comanda. 

Des d’aquest menú també pots consultar els detalls de la comanda i descarregar-te la factura. Tindràs la factura disponible des del moment en què lliurem la comanda a l’empresa de missatgeria.

Formes de lliurament

Una vegada haguem lliurat la teva comanda a l’empresa de missatgeria, des de la teva Zona d’usuari pots fer-ne un seguiment i fins i tot triar altres opcions de lliurament.

Al menú “Les meves comandes”, clica a “Localitza la meva comanda” i accediràs a la web de l’empresa de missatgeria. Hi podràs triar l’horari per al lliurament al domicili o indicar que vols recollir la comanda a l’oficina del transportista, fixar una  adreça alternativa o, en cas que aquesta funció sigui disponible, optar per la recollida a Parcel Shop.

Si no t’has registrat

Indica’ns el número de comanda i l’e-mail. Et respondrem tan aviat com puguem (en el nostre horari d’atenció al client, de 09.00 a 14.00 i de 15.00 a 18.00 de dilluns a dijous, i els divendres de 09.00 a 15.00).

 

(*) Camps obligatoris